woensdag 6 juli 2016

Andere opzet weblog Transisalania


Tot vandaag vormde bovenstaande afbeelding de 'header' van mijn weblog. Acht jaar geleden begon ik ermee. Het blog had veel te maken met mijn werk, waarbij de regionale geschiedenis van Overijssel een belangrijke plek innam. De laatste werkdag ligt alweer een jaar achter me. Hoewel ik nog steeds actief ben op dit terrein, zie ik niet meer de noodzaak mij te beperken tot Overijssels getinte blogposts. Het laatste jaar maakte ik al uitstapjes buiten de provincie, maar dat ga ik nu meer doen. Ik blog gewoon over websites, onderwerpen, berichten etc. die ik tegenkom en die ik bijzonder vind. Voor Overijssel blijf ik speciale aandacht houden.

Waarom?
Ja, waarom blijf ik eigenlijk bloggen. Het kost toch tijd. En het hoeft niet. Van niemand. Het antwoord is: ik blijf graag op de hoogte over nieuwe websites, welke boeken er verschijnen, volg het nieuws dat te maken heeft met geschiedenis en erfgoed, speciaal wat betreft Twente en Overijssel. Door er berichten over op mijn weblog te zetten kan ik het nog eens terugzien. En zolang ook anderen die berichten nog lezen, blijft het weblog openbaar. Zo eenvoudig is het.

2 opmerkingen:

Hendrika zei

En ik blijf een van je vaste lezers :-)

TruusW zei


Prima! Je weet altijd interessante berichten te plaatsen dus ook over de provinciegrenzen zul je genoeg stof tot schrijven vinden. Ik ben benieuwd.